Souvislost úrovně motorických dovedností se sociálním fungováním dětí ve třídě – Bc. Eva Kočicová
Bc. Eva Kočicová
Master's thesis
Souvislost úrovně motorických dovedností se sociálním fungováním dětí ve třídě
The relationship between the level of motor skills and children's social functioning in the classroom
Abstract:
Tato práce zkoumá vztah úrovně motorické obratnosti dětí na prvním stupni základní školy a jejich sociálního fungování v rámci školní třídy. Motorika celkem 38 dětí ve věku 8 až 10 let byla otestována pomocí testu MABC-2. Kromě toho rodiče dětí vyplnili dotazník ke zhodnocení motorické úrovně svých dětí v běžných situacích. Ke zhodnocení sociálního fungování dětí ve třídě byly sestaveny tři škály: …moreAbstract:
This dissertation investigates the relationship between the level of motor skills of primary school children and their social functioning in the classroom. The motor skills of 38 children aged 8 to 10 were assessed with the MABC-2 test. A parental assessment of the child’s motor skills in everyday situations was also obtained. The child’s social functioning was assessed with 3 scales compiled for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n7bzc/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Zuzana Masopustová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Radka Neužilová Michalčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČICOVÁ, Eva. \textit{Souvislost úrovně motorických dovedností se sociálním fungováním dětí ve třídě}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pvtztr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce
Sabina Kedroňová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková -
Sociální sítě v souvislosti s problematickým užíváním smartphonu a mírou deprese u dětí staršího školního věku
Zuzana Dospivová -
Názory dětí staršího školního věku na sociální práci
Veronika TESAŘOVÁ -
Školní připravenost se zaměřením na sociální dovednosti
Aneta ŠEBELOVÁ -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Obezita a její vliv na sociální začlenění dětí ve školním věku
Kristýna Trnková