Uplatnění PPC systémů ve firemní marketingové komunikaci na internetu – Bc. Martin Sviták
Bc. Martin Sviták
Bachelor's thesis
Uplatnění PPC systémů ve firemní marketingové komunikaci na internetu
The Application of PPC systems in the corporate marketing communication on the internet
Anotácia:
Bakalářská práce se zaobírá uplatněním PPC systémů. První část představuje PPC systémy v teoretické rovině. Popisuje jejich historii i současný stav a prezentuje poznatky o jejich fungování. Práce probírá i nevýhody a možná úskalí využívání těchto systémů. Druhá část se věnuje využití PPC reklamy a nabízí možné praktické řešení, jak PPC využít v rámci firemní marketingové komunikaci na internetu.Abstract:
Bachelor thesis analyses the application of PPC systems. The First part presents theoretical knowledge about PPC systems – from history to detailed explanation of current functioning. The thesis also indicates disadvatanges and possible challenges of using PPC systems. The second part offers a possible way of application of PPC systems in the corporate marketing communication on the internet.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/do6ig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Web Search Engine as an Information Source for Language Teachers
Hana Balíková -
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Jiří Matýsek -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Daniela KRULICKÁ