Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Jaroslav Peterka
Bc. Jaroslav Peterka
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
ANOTACE Autor: Jaroslav Peterka Název: Chování spotřebitele na konkrétním trhu Tématem této práce je analýza nákupního chování spotřebitele na konkrétním trhu. V tomto případě bude řešeno chování spotřebitele na trhu osobních vozů v ČR. První kapitola pojednává o nákupním chování a marketingu, ve druhé kapitole jsou zpracovány sekundární data z portálu Svazu Dovozců Automobilů a data z provedeného …víceAbstract:
Author: Jaroslav Peterka Title: Consumer Behaviour on Specific Market The theme of this thesis is the analysis of the consumer's purchasing behaviour on specific market. In this case, the consumer's behaviour on the market of passenger cars in the Czech Republic will be addressed. The first chapter deals with purchasing behaviour and marketing, in the second chapter secondary data from the portal of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/boflr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Stix
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK
David Král -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş