Srovnání výukových programovacích jazyků s ohledem na stupeň kognitivního vývoje studentů středních škol a žáků druhého stupně základních škol – Bc. Jan TUROŇ
Bc. Jan TUROŇ
Master's thesis
Srovnání výukových programovacích jazyků s ohledem na stupeň kognitivního vývoje studentů středních škol a žáků druhého stupně základních škol
Anotácia:
Výuka programování bývá zařazována na SŠ a 2. st. ZŠ jako způsob realizace některých bodů RVP. V době vydání této práce jsou tyto zachyceny pouze vágně a přínos programování z pohledu RVP lze tak posoudit pouze volně. Práce rozebírá použitelnost programovacích jazyků používaných při výuce s ohledem na kognitivní schopnosti žáků a studentů a předkládá jejich srovnání, které může sloužit jako podklad …viacAbstract:
Education of programming language is often included in Czech secondary education as a method of implementation of corresponding school standards. By the time of publishing this thesis, these standards are only vaguely defined, so the effect of teaching programming can't be objectively evaluated from the perspective of the standards. This thesis elaborates on the usability of educational programming …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Zverejniť od: 14. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Icha
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUROŇ, Jan. \textit{Srovnání výukových programovacích jazyků s ohledem na stupeň kognitivního vývoje studentů středních škol a žáků druhého stupně základních škol}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Science. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/pvwy1f/.
Jak správně citovat práci
TUROŇ, Jan. Srovnání výukových programovacích jazyků s ohledem na stupeň kognitivního vývoje studentů středních škol a žáků druhého stupně základních škol. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Přírodovědecká fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Secondary Schools Teacher Training / Secondary Schools Teacher Training in Informatics
Práce na příbuzné téma
-
E-learningový kurz pro programovací jazyk Java
Veronika Loukotová -
Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#
Tomáš Jahoda -
Využití grafických programovacích jazyků pro výuku programování
Petr Mather -
Výuka základů programování s použitím robotů Ozobot
Anna Háblová -
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Výuka programování v jazyce Python na víceletém gymnáziu
Radka STUDNICKÁ -
Výuka programování mikropočítače Micro:bit
Martin VÁVRA -
Projektová výuka algoritmízace a programování na střední škole
Miroslav Novotný
Názov
Vložil
Vložené
Práva