UX design a grafický návrh fotografického portfólia – Alexandra Galisová
Alexandra Galisová
Bakalářská práce
UX design a grafický návrh fotografického portfólia
UX design a grafický návrh fotografického portfolia
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma sebeprezentace fotografického dua Dvakusy. Hlavním cílem práce je vytvoření funkčního prototypu webového portfolia a celkové vizuální identity fotografického dua, které se specializuje na fotografii v oblasti designu, kultury a umění. Teoretická část práce se zaměřuje na bližší poznání fotografického průmyslu a představení klientů. Dále jsou představeny požadavky …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of self-presentation of the photographic duo Dvakusy. The main goal of the thesis is to create a functional prototype of the web portfolio and the overall visual identity of the photographic duo, which specializes in photography in the field of design, culture and art. The theoretical part of the thesis focuses on a closer understanding of the photography industry …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na tému sebaprezentácie fotografickej dvojice Dvakusy. Hlavným cieľom práce je vytvorenie funkčného prototypu web portfólia a celkovej vizuálnej identity fotografického dua, ktoré sa špecializuje na fotografiu v oblasti designu, kultúry a umenia. Teoretická časť práce sa zameriava na bližšie pochopenie fotografického odvetvia a predstavenia klientov. Ďalej sú tu priblížené …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Filip Dědic
- Oponent: Hong Anh Duong
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89703
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Identita
Michal NÁHLÍK -
Vizuálna identita neziskovej organizácie
Jakub Kula -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Vizuální identita značky v online prostředí
Lucia Mišeková -
Vizuální identita mesta Svätý Jur
Ema Cepková -
Vizuální identita Tatranského národního parku
Milan Pleva -
Vizuální identita projektu Bike Lab
Ivana Haraslínová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ