Návrh marketingové strategie firmy Kornfeil, spol. s r.o. při vstupu na americký trh – Bc. Martina Kornfeilová
Bc. Martina Kornfeilová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy Kornfeil, spol. s r.o. při vstupu na americký trh
The suggestion of marketing strategy in Kornfeil Ltd. by entry to american market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje situační marketingové analýze B2B trhů před vstupem na nový trh a poznatky z teoretické části aplikuje na konkrétní případ společnosti působící v oblasti pekařského průmyslu. Cílem práce je provést situační analýzu amerického pekařského průmyslu a společnosti Kornfeil spol. s r.o jako takové a doporučit jí základní kroky před vstupem na americký trh.Abstract:
The diploma theses deals with marketing situational analysis of B2B markets before entry to a new market and theoretical knowledges applied to concrete case of company acting in bakery industry. The goal of this these is to execute situational analysis of american bakery industry and company Kornfeil Ltd itself and suggest basic steps before the entry of american market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m4vm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
B2B komunikace na sociálních sítích v oblasti packagingu
Lucie Lázinková -
B2B marketingová strategie vybraného podniku
Ilona Jarošová -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Aftersales B2B technical support structure at a motorbike manufacturer
Roland Steingress