Quynh Anh Dang
Bakalářská práce
Creativity in the urban context
Creativity in the urban context
Anotace:
Kreativita v městském kontextu je velké téma s mnoha různými pohledy v závislosti na každém jednotlivci. Vlivem společnosti se lidské vnímání stále více dynamicky rozvíjí, což má za následek neomezenou lidskou kreativitu. V této práci však podám pohled na kreativitu v oblasti venkovních výstav, jak veřejné aktivity ovlivňují marketing. Nové změny, nové výtvory, abyste jasně pochopili vývoj tím, že …víceAbstract:
Creativity in the urban context is a large topic with many different perspectives depending on each individual. Because of society, human perception is increasingly developing dynamically, resulting in unlimited human creativity. However, in this thesis, I will give a perspective on creativity in the field of outdoor exhibitions, how public activities affect marketing. New changes, new creations to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujceh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Street art: z undergroundu mainstreamem. Zneužití street artu v komerční sféře
Kristýna Koubská -
Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací
Martin Thoř -
Street art a masová média
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Paradoxy galerijní prezentace street artu
Roman Hrušák -
Mobilní aplikace Street me
Tereza Kodlová