Quynh Anh Dang

Bakalářská práce

Creativity in the urban context

Creativity in the urban context
Anotace:
Kreativita v městském kontextu je velké téma s mnoha různými pohledy v závislosti na každém jednotlivci. Vlivem společnosti se lidské vnímání stále více dynamicky rozvíjí, což má za následek neomezenou lidskou kreativitu. V této práci však podám pohled na kreativitu v oblasti venkovních výstav, jak veřejné aktivity ovlivňují marketing. Nové změny, nové výtvory, abyste jasně pochopili vývoj tím, že …více
Abstract:
Creativity in the urban context is a large topic with many different perspectives depending on each individual. Because of society, human perception is increasingly developing dynamically, resulting in unlimited human creativity. However, in this thesis, I will give a perspective on creativity in the field of outdoor exhibitions, how public activities affect marketing. New changes, new creations to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication