Quynh Anh Dang

Bachelor's thesis

Creativity in the urban context

Creativity in the urban context
Abstract:
Kreativita v městském kontextu je velké téma s mnoha různými pohledy v závislosti na každém jednotlivci. Vlivem společnosti se lidské vnímání stále více dynamicky rozvíjí, což má za následek neomezenou lidskou kreativitu. V této práci však podám pohled na kreativitu v oblasti venkovních výstav, jak veřejné aktivity ovlivňují marketing. Nové změny, nové výtvory, abyste jasně pochopili vývoj tím, že …more
Abstract:
Creativity in the urban context is a large topic with many different perspectives depending on each individual. Because of society, human perception is increasingly developing dynamically, resulting in unlimited human creativity. However, in this thesis, I will give a perspective on creativity in the field of outdoor exhibitions, how public activities affect marketing. New changes, new creations to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication