Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů – Barbora Krejčová
Barbora Krejčová
Bachelor's thesis
Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů
Product Launch in Foreign Market in the Tire Services Sector
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením strategie pro zavedení výrobku od českého výrobce v oblasti vybavení pneuservisů, TG Pneu, na trh Jihoafrické republiky. Vymezení teoretických východisek týkajících se problematiky zahraničního obchodu poskytuje podklad pro následnou analýzu cílového trhu. Tato analýza byla provedena především pro účely firmy TG Pneu. Syntézou všech poznatků uvedených jak v teoretické …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with creating a strategy proposal for product launch in foreign market. TG Pneu, a Czech tire services sector producer, will be trying to launch their product in the South African market. The theoretical part of this thesis, dealing with the issues of foreign trade, provides us with a foundation for the subsequent market analysis. The content of the analysis has been adapted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/133022
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Xenie Lukoszová
- Reader: Kateřina Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČOVÁ, Barbora. \textit{Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pwdoix/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku na zahraniční trhy
Pavel Horáček -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění
Michaela Winterová -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku firmy TC MACH, s. r. o. na trh
Tereza Marečková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Návrh marketingové strategie k zavedení výrobků značky Vtech na český trh
Stanislav Hanek -
Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Ondřej Rabiňák -
Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh
Anna Navrátilová