Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s. – Ing. Iva Šlemendová
Ing. Iva Šlemendová
Bakalářská práce
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Criteria for Selection of Media Advertising Campaign for Tesco Stores ČR, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výběru médií pro reklamní kampaň. Pro vypracování jsou využity poznatky získané studiem, shromážděná teorie a praktické zkušenosti odborníků s marketingovými nástroji maloobchodních řetězců. Některé údaje o konkrétní společnosti byly záměrně pozměněny nebo záměrně neuvedeny. Cílem této práce je analýza použití médií pro produktovou reklamní kampaň a výběru …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with an issue of media selection for a marketing campaign. In order to elaborate on this subject, the thesis uses findings acquired through study of the issue, review of the theory as well as through practical experiences of experts applying marketing tools within retail chains. Some of the data referring to a particular company were intentionally modified or not mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uv950/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv cílových skupin na strategie neziskových organizací
Adam Krajčík -
Komunikační strategie vybraného podniku
Alice Borovičková -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Contrastive study of promotional texts with women as the target group
Lucie PAVELKOVÁ -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z
Anna Blažková