Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Naďa Nela ŠTĚPÁNKOVÁ
Naďa Nela ŠTĚPÁNKOVÁ
Master's thesis
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Identifier:
17287
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Naďa Nela. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pwoydq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚPÁNKOVÁ, Naďa Nela. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Secondary School Teaching / ČJ-NJ/SŠ
Theses on a related topic
-
Sociometrická pozice žáka s epilepsií
Magdaléna VOKURKOVÁ -
Sociální pozice žáka ve třídě 1. stupně základní školy
Simona SCHUBERTOVÁ -
Determinanty sociometrické pozice žáka ve školní třídě
Pavel KALABZA -
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ -
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Kamila Novobilská -
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Lenka Krausová -
Žáci s vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve třídě
Jarmila Skládalová -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights