Ing. Josef Krůpa

Bachelor's thesis

Využití sociometrie pro zjišťování sociálních vazeb ve výuce odborných předmětů na střední škole

Using sociometry for identifying social relationships in teaching vocational subjects at secondary school
Anotácia:
Hlavní téma bakalářské práce je využití sociometrie pro zjišťování sociálních vazeb ve výuce odborných předmětů na střední škole. V první části jsou definovány základní pojmy z oblasti sociometrie. Ve druhé kapitole jsou popsány sociální skupiny a jejich rozdělení. Třetí kapitola popisuje další metody pedagogického výzkumu, zejména pozorování, dotaz-ník a interview. Praktická část práce se věnuje přípravě …viac
Abstract:
The main topic of my bachelor thesis focuses on the use of sociometry for studying social relationships in the teaching of specialized subjects at a secondary school. The first part defines the basic terms used in sociometry. The second chapter describes social groups and their division. In the third part there is a description of other methods of a pedagogical research, particularly observing, questionnaires …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zverejniť od: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. et Mgr. Alicja Ewa Leix, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krůpa, Josef. Využití sociometrie pro zjišťování sociálních vazeb ve výuce odborných předmětů na střední škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects