Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou – Bc. Nela SCHENKOVÁ
Bc. Nela SCHENKOVÁ
Diplomová práce
Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou
Individual Action Research Focused On Working With Escape Strategies And Assertiveness
Anotace:
Diplomová práce se věnuje rozvoji profesních i sociálních kompetencí pedagoga v mateřské škole pomocí individuálního akčního výzkumu. V této souvislosti se věnuje tématům únikových strategií, asertivnímu chování. Teoretická část této diplomové práce pojednává o únikový strategiích, jejich vymezení, základních termínech v této oblasti a charakterizuje situace, ve kterých tyto strategie volíme. Dále …víceAbstract:
Diploma thesis is dedicated to kindergarten pedagogues development of professional and social competencies through individual action research. In this context, it deals with the topics of coping and assertive behavior. Theory part of this thesis deals with the coping, its definition, basic terms in this area and characterizes the situations in which we choose the coping .It also compares coping strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHENKOVÁ, Nela. Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních dovedností dětí v mateřské škole z pohledu učitele
Jitka Králíková -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
Profesní rozvoj učitelů mateřských škol skrze vzdělávání
Zuzana LACHMANOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů mateřských škol ve vybraných okresech Královéhradeckého kraje
Kateřina Hlaváčková -
Připravenost učitele MŠ pro rozvoj zdravotní gramotnosti dětí.
Jitka NĚMCOVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u dětí předškolního věku z pohledu učitele
Eliška MATÝSKOVÁ -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ