Mgr. Anežka Plevová

Diplomová práce

Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment

Understanding the concept of contour line in the classroom and fieldwork settings: a quasi-experiment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem terénní výuky a konceptuálním porozumění. Hlavním cílem této práce je srovnání terénní výuky a běžné výuky ve třídě z hlediska konceptuální změny v tématu vrstevnice na prvním stupni základní školy. Výzkum se zabývá i otázkou, zda má terénní výuka větší vliv na konceptuální porozumění z dlouhodobějšího hlediska než běžná výuka ve třídě. V literární rešerši jsou …více
Abstract:
This master's thesis focuses on the topic of fieldwork and conceptual understanding. The main objective of this study is to compare fieldwork with traditional classroom-based learning in terms of conceptual change related to contour lines at the elementary school level. The research also investigates whether fieldwork has a greater impact on long-term conceptual understanding compared to traditional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma