Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment – Mgr. Anežka Plevová
Mgr. Anežka Plevová
Diplomová práce
Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment
Understanding the concept of contour line in the classroom and fieldwork settings: a quasi-experiment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem terénní výuky a konceptuálním porozumění. Hlavním cílem této práce je srovnání terénní výuky a běžné výuky ve třídě z hlediska konceptuální změny v tématu vrstevnice na prvním stupni základní školy. Výzkum se zabývá i otázkou, zda má terénní výuka větší vliv na konceptuální porozumění z dlouhodobějšího hlediska než běžná výuka ve třídě. V literární rešerši jsou …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the topic of fieldwork and conceptual understanding. The main objective of this study is to compare fieldwork with traditional classroom-based learning in terms of conceptual change related to contour lines at the elementary school level. The research also investigates whether fieldwork has a greater impact on long-term conceptual understanding compared to traditional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jw97k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy