Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce – Bc. Zdeňka KREJČOVÁ
Bc. Zdeňka KREJČOVÁ
Master's thesis
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Advertising research on LinkedIn with a focus on job offers
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměření na nabídku práce. Cílem této práce je porovnat mezi nejatraktivnějšími bankovními společnostmi pracovní inzeráty, které tyto bankovní společnosti zveřejňují na sociální síti LinkedIn. První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingu na internetu, zejména pak personálního marketingu a současných trendů v získávání nových …moreAbstract:
The topic of this master´s thesis is Advertising research on LinkedIn with a focus on the job offer. The main objective of this work is to compare the most attractive job offers across bank companies published on the social network LinkedIn. The first part of this thesis contains a theoretical definition of marketing on the Internet, personnel marketing and current trends in recruiting new employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KREJČOVÁ, Zdeňka. Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální kariérní síť LinkedIn z pohledu absolventa KISK
Lucie Bělejová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
Nábor pracovníků na sociální síti LinkedIn v prostředí významných evropských firem
Daniel Žampa -
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
Kateřina Novotná -
Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn
Tereza Kačírková