Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu – Michal Štěpánek
Michal Štěpánek
Diplomová práce
Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu
Start-up Company Valuation when Applying Strategic Marketing Methods
Anotace:
Primárním cílem práce je navrhnout postup, kterým lze kvalifikovaně odhadnout hodnotu start-up projektu. Cílem druhotným je pak již samotný odhad hodnoty. Teoretická část popisuje několik vybraných metod strategického managementu, které společně směřují k jednomu cíli, a to definici strategické pozice projektu na cílovém segmentu trhu. Teoretickou část uzavírají kapitoly věnované financím a riziku …víceAbstract:
The thesis is aiming to describe a procedure suitable for business valuation of start-up companies. Secondary aim is to provide the value itself. There are several methods described in the theory, which are utilized to define the strategic position of a start-up company. Most of them come from strategic marketing. Chapters about finances and risk follow and work with the conclusions about the strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 3. 2012
- Vedoucí: Pavel Svačina
- Oponent: Barbora Rýdlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén bestseller: klíčové offline faktory úspěchu knihy Konec prokrastinace
Katrin Kalay -
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Lukáš Tejral -
Faktory ovlivňující úspěch firmy na vybraném trhu
Kateřina Kulíšková -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci Inovační strategie ČR 2019 - 2030
Ondřej Novák -
Klíčové faktory úspěchu u vybraných startupů
Iryna Mavrodii -
Externí a interní faktory úspěchu MSP v Ázerbájdžánu
Dilara Ibadova -
Klíčové faktory úspěchu strojírenského podniku
Barbora Chudá -
Faktory úspěchu čínských e-shopů v České
Lucie Dvořáková