Ondřej Kusovský

Bakalářská práce

Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace

Viral Campaing as a Marketing Promotion Instrument
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou virálních kampaní. Nejprve prozkoumám a zhodnotím dostupnou odbornou literaturu k tématu. Dále se budu v práci zabývat popisem a zhodnocením vybraných kampaní, mapováním znalostí respondentů dotazníkového šetření s možnými doporučeními pro využívání virálních kampaní pro marketingovou propagaci v běžném životě.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.