Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace – Ondřej Kusovský
Ondřej Kusovský
Bakalářská práce
Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace
Viral Campaing as a Marketing Promotion Instrument
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou virálních kampaní. Nejprve prozkoumám a zhodnotím dostupnou odbornou literaturu k tématu. Dále se budu v práci zabývat popisem a zhodnocením vybraných kampaní, mapováním znalostí respondentů dotazníkového šetření s možnými doporučeními pro využívání virálních kampaní pro marketingovou propagaci v běžném životě.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.