Ondřej Kusovský

Bachelor's thesis

Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace

Viral Campaing as a Marketing Promotion Instrument
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou virálních kampaní. Nejprve prozkoumám a zhodnotím dostupnou odbornou literaturu k tématu. Dále se budu v práci zabývat popisem a zhodnocením vybraných kampaní, mapováním znalostí respondentů dotazníkového šetření s možnými doporučeními pro využívání virálních kampaní pro marketingovou propagaci v běžném životě.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.