Sledování průchodu návštěvníka webovou prezentací – Martina Melezínková
Martina Melezínková
Bakalářská práce
Sledování průchodu návštěvníka webovou prezentací
Monitoring visitor´s way through web site
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problému sledování průchodu návštěvníka webovou prezentací a měřením návštěvnosti. Zaměřuje se na specifické aspekty využití jednotlivých veličin, které se používají při měření návštěvnosti. Dále jsou diskutovány a srovnávány jednotlivé způsoby měření. V práci je také uveden přehled některých serverů, které měření návštěvnosti nabízejí. V závěru je uveden originální, pro …víceAbstract:
The bachelor work takes care of a monitoring visitor´s way through web site and measuring visit rate on web pages. It targets overview on quantity used by measuring visit rate on web pages. Next, work discusses and compares available methods for measuring of visit rate . In the work there is overview on servers dealing with a measuring of visit rate on web pages. At the end of this work source code …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2008
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Novák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Melezínková, Martina. Sledování průchodu návštěvníka webovou prezentací. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Michal Každan -
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová -
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Jan Zaškolný -
Webové clickstream nástroje pro měření návštěvnosti webu
Tomáš Kraka -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Ověření možnosti monitoringu chůze pomocí internetové mapové aplikace u souboru mužů
Bořivoj PETRŮ