Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků – Ivana Ratkovská
Ivana Ratkovská
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků
Marketing activities in schools as a tool for recruiting students.
Anotácia:
Trh vzdělávání nabízí žákům a studentům širokou nabídku studijních oborů. S klesající populační křivkou roste konkurence škol, nedostatek žáků ohrožuje především odborné školy. Nutnou činností každé školy je nábor žáků. Školy musí vhodně působit na cílovou skupinu potencionálních žáků, tzn. zvolit vhodnou marketingovou strategii.Teoretická část je věnována obecným pojmům marketingu a aplikaci marketingových …viacAbstract:
Education market offers a wide range of study programmes and academical disciplines to pupils and students. The competition among schools has been growing as the number of students has been diminishing due to population decrease which causes declining enrollment, especially in the area of vocational education. Therefore, one of the most important activities of every school is enrollment. Schools have …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Carmen Simonová
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka -
Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu
Magdaléna Ondrušáková -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing a marketingové komunikace školských zařízení
Alice Peroutková -
Online marketing jezdecké školy Pony Park s.r.o
Dominika Bínová -
Nábor SOU (kuchař - číšník)
Lenka Odehnalová -
Marketingové aktivity školy jako nástroj náboru žáků
Petra Kubátová -
Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků
Lenka LAPŠANSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva