Jan Herzig

Bakalářská práce

Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu

Corporate Identity of Selected Fashion Company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je korporátní identita, respektive analýza složek korporátní identity v teorii i praxi. Pro tento účel byla vybrána italská módní společnost Gucci. V teoretické části byla provedena analýza jednotlivých složek korporátní identity na základě dostupných odborných zdrojů. V praktické části byla nejprve analyzována vybraná společnost v návaznosti na poznatky z teoretické …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is corporate identity, respectively the analysis of components of corporate identity in theory and practice. For this purpose, the Italian fashion house Gucci was selected. In the theoretical part, an analysis of individual components of corporate identity was performed based on available literature. In the practical part, the selected company was analyzed first, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku

Práce na příbuzné téma

Všechny práce