Mgr. Bc. Karel Svačina, M.A.

Bakalářská práce

Věda a expertíza v reklamě: kvalitativní analýza

Science and expertise in advertising: A qualitative analysis
Anotace:
Reklama je důležitá součást každodenního života. Dělá nejrůznější věci – mimo jiné informuje, přesvědčuje, baví, nudí, láká a slibuje. Někdy se také dovolává expertního vědění. Zaštiťuje se věděckou autoritou a používá jazyk odborníků. V tomto smyslu může být chápána jako důležitá a vědními studii často opomíjená součást širší politické kultury vědy. Reklama může fungovat jako „přístupový bod“ vědy …více
Abstract:
Advertising is an important part of everyday life. It does various things – it informs, persuades, entertains, bores, allures and gives promises, among others. Sometimes it also refers to expertise. It uses the language of experts and shields itself using the authority of science. In this sense, advertising may be understood as an important part of a broader political culture of science. However, it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Zdeněk Konopásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociologie