Věda a expertíza v reklamě: kvalitativní analýza – Mgr. Bc. Karel Svačina, M.A.
Mgr. Bc. Karel Svačina, M.A.
Bakalářská práce
Věda a expertíza v reklamě: kvalitativní analýza
Science and expertise in advertising: A qualitative analysis
Anotace:
Reklama je důležitá součást každodenního života. Dělá nejrůznější věci – mimo jiné informuje, přesvědčuje, baví, nudí, láká a slibuje. Někdy se také dovolává expertního vědění. Zaštiťuje se věděckou autoritou a používá jazyk odborníků. V tomto smyslu může být chápána jako důležitá a vědními studii často opomíjená součást širší politické kultury vědy. Reklama může fungovat jako „přístupový bod“ vědy …víceAbstract:
Advertising is an important part of everyday life. It does various things – it informs, persuades, entertains, bores, allures and gives promises, among others. Sometimes it also refers to expertise. It uses the language of experts and shields itself using the authority of science. In this sense, advertising may be understood as an important part of a broader political culture of science. However, it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uni81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PaedDr. Zdeněk Konopásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Diplomní projekt - Současný městský veřejný prostor
Kristýna Habánová -
Veřejný prostor jako institut správního práva
Vojtěch STŘÍHAVKA -
Pojem "Veřejný prostor" v ČR
Ondřej Malina -
Pomníková kultura a veřejný prostor v Moravské Ostravě jako výraz proměny politických režimů
Veronika HUDCOVÁ -
Veřejný prostor jako nástroj udržitelného rozvoje měst
Johana Lexová -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Reklama v popularizaci vědy
David Vaniš