Analýza kupního chování uživatelů internetu na trhu sportovního zboží – Aneta Peklová
Aneta Peklová
Diplomová práce
Analýza kupního chování uživatelů internetu na trhu sportovního zboží
Analysis of purchasing behavior of Internet users in the sporting goods market
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na trh sportovního zboží. Hlavním cílem práce je zhodnocení tohoto kupního chování. Dílčím cílem je pak srovnání největších českých e-shopů se sportovním zbožím. Provedený výzkum se skládá z kvalitativní metody hloubkových rozhovorů, kvantitativních dotazníkových šetření a analýzy sekundárních zdrojů, čímž poskytuje pohled …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the purchasing behavior of Internet users, with main focus put on the sporting goods market. The main goal of the thesis is to evaluate this purchasing behavior. The secondary goal is to compare the largest Czech e-shops with sporting goods. The research is composed of qualitative in-depth interview, quantitative questionnaire surveys methods and analysis of secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74067
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Marika Kružík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74067
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing prodejce sportovního zboží
Adam Severa -
Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží
Ondřej Kadoch -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží
Lucie Truksová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová