Analýza kupního chování uživatelů internetu na trhu sportovního zboží – Aneta Peklová
Aneta Peklová
Master's thesis
Analýza kupního chování uživatelů internetu na trhu sportovního zboží
Analysis of purchasing behavior of Internet users in the sporting goods market
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na trh sportovního zboží. Hlavním cílem práce je zhodnocení tohoto kupního chování. Dílčím cílem je pak srovnání největších českých e-shopů se sportovním zbožím. Provedený výzkum se skládá z kvalitativní metody hloubkových rozhovorů, kvantitativních dotazníkových šetření a analýzy sekundárních zdrojů, čímž poskytuje pohled …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the purchasing behavior of Internet users, with main focus put on the sporting goods market. The main goal of the thesis is to evaluate this purchasing behavior. The secondary goal is to compare the largest Czech e-shops with sporting goods. The research is composed of qualitative in-depth interview, quantitative questionnaire surveys methods and analysis of secondary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74067
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Marika Kružík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74067
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing prodejce sportovního zboží
Adam Severa -
Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží
Ondřej Kadoch -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží
Lucie Truksová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová