Lenka Hruščáková

Master's thesis

Povedomie a využitie gamifikácie v slovenských firmách

Povědomí a využití gamifikace v slovenských firmách
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je představit gamifikaci, zanalyzovat její současný stav a zjistit zda slovenské firmy tento pojem znají a jaké mají zkušenosti s jejím využitím. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Pro lepší pochopení celé problematiky se teoretická část nejprve věnuje hře a její definici, historii her, hernímu průmyslu, analyzuje typologii hráčů a představuje …viac
Abstract:
The main goal of this master thesis is to introduce gamification to the reader, analyse its current state and find out whether Slovak companies know this term and what kind of experience they have with the usage of gamification. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. For better understanding of the whole topic, the theoretical part first deals with the definitions …viac
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je predstaviť gamifikáciu, zanalyzovať jej súčasný stav a zistiť či slovenské firmy tento pojem poznajú a aké majú skúsenosti s jej využitím. Práca je rozdelená na dve časti, a to teoretickú a praktickú časť. Pre lepšie pochopenie celej problematiky sa teoretická časť najprv venuje hre a jej definícií, histórií hier, hernému priemyslu, analyzuje typológiu hráčov …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedúci: Michal Andera
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73724

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management