Instagram jako komunikační nástroj pro branding – Bc. Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Bc. Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Diplomová práce
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Instagram as a communication tool for branding
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřená na aktuální využívání sociální sítě Instagram pro účely marketingové komunikace, respektive na její využití ve vztahu k brandingu. Autorka nejprve zpracovala teoretický úvod k probírané problematice a následně seznámila čtenáře s výsledky vlastního výzkumu, který byl uskutečněn na výzkumném vzorku v podobě 181 instagramových příspěvků publikovaných na profilu …víceAbstract:
The submitted Master's Thesis is focusing on the current usage of the Instagram social network for the purpose of marketing communication, more precisely on its usage in relation to branding. At first, the author is presenting a theoretical introduction to the discussed problematic and then she acquaints the reader with the results of her own research, which was implemented on research sample of 181 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKORVÁNKOVÁ, Michaela. Instagram jako komunikační nástroj pro branding. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Richard Blaha -
Marketingová komunikace pedagogických fakult na sociální síti
Ester Zhorelová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Online marketingová komunikace vybraného podniku
Anna Michlíková -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža