Pavla Bártová

Diplomová práce

Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní

Media planning with focus on buying TV campaigns
Anotace:
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka …více
Abstract:
The topic of this diploma thesis is media planning and buying of TV campaigns. The objective of the thesis is a comprehensive analysis of the media planning process with a focus on buying of television campaigns. The introductory part of the thesis deals with the beginnings of the advertising industry and the contemporary modern advertisement. The theoretical part is focused on detailed explanations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Martin Mlýnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23656