Strategické řízení regionální značky - region Poohří – Bc. Luboš Nouzecký
Bc. Luboš Nouzecký
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky - region Poohří
Management of the regional brand - Poohří region
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo identifikovat aktivity spojené s budováním pozice značky POOHŘÍ regionální produkt, určit pozici regionální značky v mikroregionu Poohří a hodnotu značky mezi spotřebiteli. Získané podněty sloužící k budování dané značky a navržená doporučení mají napomoci k formulaci její strategie. K identifikaci aktivit spojených s budováním pozice značky a jejího postavení v rámci konkurence …víceAbstract:
The aim of the thesis was to identify activities associated with building brand position POOHŘÍ regional product to determine the position of regional brands in the micro Poohří and brand value among consumers. Acquired incentives used to build the brand and the proposed recommendations will help in formulating its strategy. These incentives are to help with proposal of its strategy. It was used STEP …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Název
Vložil
Vloženo
Práva