Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o. – Ing. Šárka Poláčková
Ing. Šárka Poláčková
Diplomová práce
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Customer Relationship Management in building company POstavPO s.r.o.
Anotace:
Práce vysvětluje a objasňuje tématiku týkající se řízení vztahů se zákazníky a snaží se také o praktickou aplikaci této problematiky v konkrétním podniku. Má jasně stanovený cíl a tím je, stát se studií proveditelnosti a posloužit také jako školící materiál pro pracovníky firmy. Téma práce, koncepce CRM, je aktuální a v dnešní době diskutované, zejména pro jeho velký potenciál. Ten spatřuji v možnostech …víceAbstract:
This dissertation explains the topic pertaining customer relationship management and also tries for practical applikation of this problems to a specific company. It has clearly specified destination, which is become a study of practicability and serving as training material for the members of the company too. This topic, conception of customer relationship managment is actual and debated in this time …víceKlíčová slova
Řízení vztahů se zákazníky / Customer Relationship Management Spokojenost zákazníka / customer satisfaction Orientace na zákazníka / focus on the customer Informační databáze / infobases Zákaznický servis / Customer Service Řízení osobních informací / personal information management Drobné a stření firmy / small and medium enterpris Poptávka informací / request for information
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nv16c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková