Bc. Veronika VAŇKOVÁ

Diplomová práce

Hodnocení vlivu marketingové komunikace

Asssessment of marketing communication of brand
Anotace:
Cílem této diplomové práce na téma Hodnocení vlivu marketingové komunikace byl rozbor používaných nástrojů marketingové komunikace, které využívají mnou vybrané značky kvality potravin, a na straně druhé byly navrženy změny ovlivňující nákupní chování a vnímání značek cílovou skupinu. Pro zhodnocení vnímání marketingové komunikace z pohledu výrobců byl proveden kvalitativní výzkum, který čítá 51 oceněných …více
Anotace:
ina i Chutná hezky. Jihočesky a doporučit to nejlepší od místních, oceněných výrobců. Závěrem lze říci, že obě značky jsou v očích respondentů díky marketingové komunikaci mezi spotřebiteli známé a v porovnání s ostatními značkami kvality si stojí dobře.
Abstract:
The aim of this work is to compare marketing communication of two chosen food quality brands and to analyse their influence on a selected target group. On behalf of this comparison there would be suggestions for changes influencing perception of these two brands amongst target group. The first hypothesis, which says the brand Regionální potravina is in the Southern Bohemia from chosen events to prompt …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAŇKOVÁ, Veronika. Hodnocení vlivu marketingové komunikace. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pyip5e pyip5e/2
27. 4. 2016
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.