Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním – Bc. Barbora LUKASOVÁ
Bc. Barbora LUKASOVÁ
Master's thesis
Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním
Problem behaviour of exceptionally gifted pupil
Abstract:
Téma práce je problémové chování u žáka s mimořádným nadáním. První, teoretická část, se bude zabývat objasněním všech pojmů dané problematiky, tedy mimořádné nadání, inteligence, talentu, diagnostika mimořádného nadání, problémové chování, norma, normalita, školní prostředí, prevence problémového chování, metody výuky přizpůsobené mimořádně nadaným žákům. Důraz v textu klademe na celkovou komparaci …moreAbstract:
The theme of the work is the problem behavior of exceptionally gifted pupil. The first, theoretical part, will deal with the clarification of all concepts of the given issue, i.e., exceptionall talent, intelligence, talent, diagnostics of extraordinary talent, problem behavior, norm, normality, school environment, prevention of problematic behavior, teaching methods adapted to exceptionally talented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2018
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKASOVÁ, Barbora. Problémové chování u žáka s mimořádným nadáním. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Výukové metody využívané v odborných zdravotnických předmětech a jejich přizpůsobení Generaci Z.
Vanda Zúbková -
Specifika přístupu k nadaným a mimořádně nadaným žákům na středních školách
Helena Vykydalová -
Postoje studentů učitelství k mimořádně nadaným žákům a k jejich vzdělávání
Gabriela Dudová -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Možnosti školního speciálního pedagoga při rozvoji nadaných a mimořádně nadaných žáků na druhém stupni běžných ZŠ
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Spokojenost mimořádně nadaných žáků ve školním prostředí
Barbora Zběhlíková -
Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání
Pavla TRIZNOVÁ -
Práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ
Edita Strnadová