Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování – Jaroslava ZAJÍČKOVÁ
Jaroslava ZAJÍČKOVÁ
Diplomová práce
Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování
Characterization of interactive communication between trainee teachers and pupils during teaching
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá dialogickou komunikaci mezi začínajícími učiteli a žáky. Práce je členěna do dvou částí, jedná se o část teoretickou a část praktickou. V teoretické části pojednáváme o pedagogické komunikaci, zvláštní pozornost věnujeme dialogu ve vyučování a osobnosti učitele. V praktické části analyzujeme dialogickou komunikaci mezi začínajícím učitelem a žáky na verbální úrovni podle …víceAbstract:
This thesis explores dialogical communication between a starting teachers and students. The work is divided into two parts; a theoretical part and a practical part. In the theoretical part we deal with pedagogical communication, we pay extra attention to the dialogue used while teaching and the personality of the teacher. In the practical part we analyze dialogical communication between a starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJÍČKOVÁ, Jaroslava. \textit{Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pyoual/.
Jak správně citovat práci
ZAJÍČKOVÁ, Jaroslava. Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelské studium českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií
Lucie KARDOŠOVÁ -
Klasifikace kognitivní náročnosti úloh zeměpisné olympiády pro 6. ročník základní školy v roce 2020/2021
Jakub Andrle -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace začínajícího a zkušeného učitele s žákem na střední škole
Michal Dermek -
Komunikace začínajícího učitele se zákonnými zástupci žáků
Anna HANÁČKOVÁ -
Efektivní komunikace u začínajících učitelů v mateřské škole
Lucie ČERNÁ -
Školní dialog v hodinách mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ
Zdeňka Mlčochová -
Výukový dialog a jeho specifika na základní škole praktické
Pavla Mlčáková