Belonging to a group; Group identity and consumer culture – Bc. Eva Pilmaierová, BSBA
Bc. Eva Pilmaierová, BSBA
Diplomová práce
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Anotace:
The proverbial saying `we are what we consume` is nowadays a widely accepted, social phenomena that contributes to and reflects our identities. Working with this notion, this diploma thesis will look into identity forming, whether it being individual, group or brand oriented, in the consumer culture. This thesis will provide a variety of academic evidence, i.e. related research works, to support this …víceAbstract:
Rčení: „Jsme to, co jíme“, nebo přesněji pro mou práci –konzumujeme, je dnes uznáváno jako akceptovaný sociální fenomén, který napomáhá a zrcadlí naše identity. Tato diplomová práce pracuje s touto tezí a podívá se na formování identit, ať už jedince, skupiny nebo značek, v konzumní kultuře. Práce poskytne řadu akademických prací, jenž podpoří toto na první pohled pouze lidové moudro, avšak s praktickým …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z5szm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication