Profesní etiketa v obchodním styku – Sabina REIFOVÁ
Sabina REIFOVÁ
Bakalářská práce
Profesní etiketa v obchodním styku
Professional etiquette in business contacts
Anotace:
Záměrem práce je definovat profesní etiketu z pohledu podnikatelského prostředí dvou zemí České republiky a Španělska. Z hlediska zkoumané problematiky se autorka zaměřila na možnosti komunikace verbální {--} osobní, telefonickou, písemný styk a neverbální formy. Komunikace je klíčovým jevem ovlivňujícím obchodní styk mezi manažery. Proto autorka považuje komunikaci za jeden z nejpodstatnějších rysů …víceAbstract:
The goal of this work is to define the professional etiquette from the perspective of business enterprise of two countries the Czech Republic and Spain. In term of surveyed task, the author focused specifically on the communication alternatives verbal {--} personal, telephonic, written and non - verbal forms. Communication serves as a key phenomenon affecting commercial contact between managers. Therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2010
Zveřejnit od: 8. 1. 2010
Identifikátor:
12583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: Mgr. Miroslava Aurová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REIFOVÁ, Sabina. Profesní etiketa v obchodním styku. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 01. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 1. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pravidla dávání přednosti, etiketa
Rostislav Kukol -
Neverbální komunikace, etiketa Rusů
Šárka LUKAVSKÁ -
Etika a etiketa v hotelovém řetězci Royal Spa
Miroslav Škubna -
Zaměstnanec nebo podnikatel
Thi Thu Ha Tran -
Influencer jako novodobý podnikatel
Romana Zajícová -
Podnikatel'ský plán
Žáková Žáková -
Podnikatel jako „slabší strana“ v závazkových vztazích
Ivana Kouklová -
Soukromý podnikatel v gastronomickém provozu
Jiří Duras
Název
Vložil
Vloženo
Práva