Tereza TVRDÍKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Vizuální identita piva
Corporate identity beer
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření vizuální identity pro firmu MŮJZDROJ. Tato firma se zabývá prodejem surovin určených k výrobě piva v domácích podmínkách. Pomocí vizuální identity jsem chtěla dokázat, že uvařit svoje vlastní pivo je jednoduché a zábavné. Vizuální identita je nápomocna především novým nadšencům při jejich prvních pokusech s vařením domácího piva a je zároveň přehledná pro …moreAbstract:
The aim of this thesis was to create visual identity for MŮJZDROJ. This company is selling material suitable for home brewing. With the help of visual identity I wanted to demonstrate, that brewing your own beer can be simple and funny. It is useful mainly for beginners in this field, but I think that experts will consider it helpful, too. The goal was to create identity that will be easy memorable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TVRDÍKOVÁ, Tereza. Vizuální identita piva. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design
Theses on a related topic
-
Vizuální identita pražírny Coffee Culture
Nelly Orságová -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý