Tereza TVRDÍKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Vizuální identita piva
Corporate identity beer
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření vizuální identity pro firmu MŮJZDROJ. Tato firma se zabývá prodejem surovin určených k výrobě piva v domácích podmínkách. Pomocí vizuální identity jsem chtěla dokázat, že uvařit svoje vlastní pivo je jednoduché a zábavné. Vizuální identita je nápomocna především novým nadšencům při jejich prvních pokusech s vařením domácího piva a je zároveň přehledná pro …víceAbstract:
The aim of this thesis was to create visual identity for MŮJZDROJ. This company is selling material suitable for home brewing. With the help of visual identity I wanted to demonstrate, that brewing your own beer can be simple and funny. It is useful mainly for beginners in this field, but I think that experts will consider it helpful, too. The goal was to create identity that will be easy memorable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TVRDÍKOVÁ, Tereza. Vizuální identita piva. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita pražírny Coffee Culture
Nelly Orságová -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý