Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele – Bc. Markéta Slapničková
Bc. Markéta Slapničková
Master's thesis
Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele
Brand of origin and quality Český výrobek from the consumer perspective
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jaký mají spotřebitelé vztah ke značkám původu Český výrobek,jak tyto značky vnímají, zda je vůbec znají, a zda nakupují či nenakupují produkty s logemvybraných značek původu, a to vše na základě dotazníkového šetření.V teoretické část jsou popsány pojmy, které souvisí s danou tématikou. Jedná se o marketing, marketingový mix, spotřebitele, nákupní chování a obchodní značení …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out how consumers are related to the Českývýrobek brands, how they perceive them, whether they know them at all, and whether theybuy or do not buy products with the logo of selected brands of origin, all based on aquestionnaire survey.The theoretical part describes the concepts related to the topic. These includemarketing, marketing mix, consumers, shopping behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAPNIČKOVÁ, Markéta. \textit{Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/pz5iyn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Employer brand management v České republice
Adam Koštůr -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights