Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele – Bc. Markéta Slapničková
Bc. Markéta Slapničková
Diplomová práce
Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele
Brand of origin and quality Český výrobek from the consumer perspective
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jaký mají spotřebitelé vztah ke značkám původu Český výrobek,jak tyto značky vnímají, zda je vůbec znají, a zda nakupují či nenakupují produkty s logemvybraných značek původu, a to vše na základě dotazníkového šetření.V teoretické část jsou popsány pojmy, které souvisí s danou tématikou. Jedná se o marketing, marketingový mix, spotřebitele, nákupní chování a obchodní značení …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how consumers are related to the Českývýrobek brands, how they perceive them, whether they know them at all, and whether theybuy or do not buy products with the logo of selected brands of origin, all based on aquestionnaire survey.The theoretical part describes the concepts related to the topic. These includemarketing, marketing mix, consumers, shopping behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Employer brand management v České republice
Adam Koštůr -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva