Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci – Martin Marko
Martin Marko
Diplomová práce
Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Marketing Situational Analysis of the Hospitality Market in Jindřichův Hradec
Anotace:
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis describes methods used for Marketing situational analysis of the hospitality market in Jindřichův Hradec. Hospitality market is focused on beer consuption. For this purpose are selected and described only appropriate analysis. The practical part describes the market relations by primary and secondary informations. Based on the practical and theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková