Martin Marko

Diplomová práce

Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci

Marketing Situational Analysis of the Hospitality Market in Jindřichův Hradec
Anotace:
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou …více
Abstract:
The theoretical part of this thesis describes methods used for Marketing situational analysis of the hospitality market in Jindřichův Hradec. Hospitality market is focused on beer consuption. For this purpose are selected and described only appropriate analysis. The practical part describes the market relations by primary and secondary informations. Based on the practical and theoretical knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39142