Les activités de brise-glace pour soutenir le choix du FLE – Bc. Lucie Horáková
Bc. Lucie Horáková
Bakalářská práce
Les activités de brise-glace pour soutenir le choix du FLE
Icebreaker activities to support the choice of French as a foreign language
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the usage of ice-breaker activities in the teaching of FFL to support the choice of the language. The theoretical part examines these activities, motivation, and describes the so-called „Lesson zero“ and its specifics. Furthermore, teaching French online by using digital platforms and applications is also outlined. The empirical part focuses on a questionnaire in which …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím ice-breaker aktivit, tzv. ledolamek, ve výuce francouzštiny jako podpoření výběru tohoto jazyka. Teoretická část zkoumá právě tyto aktivity, motivaci, a popisuje tzv. nultou lekci a její specifika. Dále také nastiňuje výuku francouzského jazyka v online prostředí pomocí digitálních platforem a aplikací. Empirická část je věnována dotazníku, v němž učitelé francouzštiny …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ttwyh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití textů písní ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka
Tereza Neprašová -
Vývoj francouzského jazyka (vybrané období) a jeho didaktizace v hodině francouzštiny jako jazyka cizího
Zuzana ZELINKOVÁ -
Internetová pomůcka pro učitele francouzštiny jako cizího jazyka
Miroslava Bienová -
Výuka francouzštiny jako cizího jazyka prostředky dramatické výchovy
Karolína Stehlíková -
Francouzština jako druhý cizí jazyk v Rámcovém vzdělávacím programu
Helena Pilušová -
Malý Mikuláš v hodinách francouzštiny jako cizího jazyka
Jitka Pavlíková -
Komunikativní přístup ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
The study of the position and the importance of English and French as perceived by Czech students
Anna MEDLÍKOVÁ