Bc. Nikola ŠUBOVÁ
Master's thesis
Strategie Employer Brandingu
Employer Branding Strategy
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnocení systému Employer Brandingu a formulace strategického přístupu včetně navržení strategie vedoucí ke zlepšení současného stavu ve vybrané organizaci. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů spojených s budováním značky zaměstnavatele, definici nástrojů a možnosti měření Employer Brandingu a popisu sociálních sítí. V praktické části je provedena …moreAbstract:
This diploma thesis aims at evaluating the Employer Branding system and formulating a strategic approach, including the design of a strategy leading to the improvement of the current situation in the selected organization. The theoretical part of the thesis is devoted to the specification of concepts related to employer branding, definition of tools and possibilities of measuring Employer Branding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Pech, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUBOVÁ, Nikola. Strategie Employer Brandingu. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Stanislav Švec -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights