Ing. Michael Šulc

Bakalářská práce

Moderní nástroje marketingové komunikace

Modern instruments of marketing communication
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou Moderní nástroje marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části práce poukazuji na nové marketingové trendy a charakterizuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace se zaměřením hlavně na sponzoring událostí, jehož poznatky využívám v další části práce. V aplikační části práce se zabývám firmou Nike, kde se zabývám její ucelenou historií, analyzuji komunikační …více
Abstract:
The topic of my bachelor work is to analyse the importance, of the modern instruments of marketing communication for contacts with customers. The theoretical and methodological part of the work refers to new marketing trends and I characterize the various instruments of marketing communications, focusing primarily on sponsoring events. The practical part deals with Nike, where I consider a complete …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Vladimíra Ilievová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní