Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny – Bc. Ondřej Kostka
Bc. Ondřej Kostka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Marketing communication of the Czech Industrial Health Insurance Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci České průmyslové zdravotní pojišťovny a navrhnout zlepšení v dané oblasti. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a dále její nástroje na základě odborné literatury. Tyto nástroje jsou v teoretické části obohaceny o nové trendy marketingové komunikace. Následně jsou představené základní informace o vybrané pojišťovně …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the Ctech Industrial Health Insurance Company and to suggest improvements in the given area. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communication and its toools based on the literature. In the theoretical part, these tools are enriched with new trends in marketing communication. Subsequently, basic information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bfjql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Cizinci jako cíl marketingové komunikace zdravotní turistiky
Kristýna Svobodová -
Marketingová komunikace Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky
Lucie Krausová -
Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven
Dana Janečková -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová