Bc. Ondřej Kostka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny

Marketing communication of the Czech Industrial Health Insurance Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci České průmyslové zdravotní pojišťovny a navrhnout zlepšení v dané oblasti. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a dále její nástroje na základě odborné literatury. Tyto nástroje jsou v teoretické části obohaceny o nové trendy marketingové komunikace. Následně jsou představené základní informace o vybrané pojišťovně …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the Ctech Industrial Health Insurance Company and to suggest improvements in the given area. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communication and its toools based on the literature. In the theoretical part, these tools are enriched with new trends in marketing communication. Subsequently, basic information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bfjql/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné