Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování – Mgr. Gabriela Bambuchová
Mgr. Gabriela Bambuchová
Bakalářská práce
Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování
The One Brain kinesiology method and its use in the re-education of behavioral disorders
Anotace:
Bakalářská práce „Kineziologická metoda One Brain a její využití při reedukaci poruch chování“ se zabývá otázkou, zda a jak může tato metoda pomoci při reedukaci poruch chování. Zaměřuje se na to, jakým způsobem terapie probíhá a jak ji a její účinky prožívá samotné dítě a jeho okolí. Teoretická část se v první kapitole věnuje poruchám chování, jejich definicím, klasifikacím, přístupům a příčinám, …víceAbstract:
The thesis „The One Brain kinesiology method and its use in the re-education of behavioral disorders“ deals with the question, whether and how this method can help in the re-education of behavioral disorders. It focuses on the manner in which the therapy takes place and its effect on the child alone and the child's immediate environment. The first chapter of the theoretical part of my thesis deals …víceKlíčová slova
poruchy chování problémové chování reedukace poruch chování příčiny poruch chování klasifikace poruch chování kineziologie One Brain behavioral disorders problem behaviour re-education of behavioral disorders causes of behavioral disorders classification of behavioral disorders kinesiology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/biy69/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Helena Hlavačková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny poruch chování u dětí předškolního věku
Pavlína Zoss -
Využití a vliv arteterapie při reedukaci poruch chování a emocí
Klára Benešová -
Reedukace specifických poruch učení a chování s využitím Metody dobrého startu
Iva Součková -
Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování
Aleš Kratochvíl -
Využití hiporehabilitace při reedukaci poruch chování dětí a mladistvých
Erika KOZIELOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Příčiny poruch chování u dětí předškolního věku
Pavlína Zoss -
Problematika etiologie poruch chování dětí a mladistvých
Eliška Koláčková