Doporučující programy jako nástroj rozšiřování zákaznické báze – Jan Chvojka
Jan Chvojka
Diplomová práce
Doporučující programy jako nástroj rozšiřování zákaznické báze
Recommendation programs as a customer acquisition tool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu doporučujících programů a jejich uplatněním jako akvizičního nástroje ve firmách. Vzhledem k síle osobních doporučení a možnostem stimulování stávajících zákazníků k šíření takových doporučení právě formalizovanými programy se jedná o metodu, kterou k rozšiřování zákaznické základny využívá v současné době řada společností. V teoretické části se práce …víceAbstract:
The diploma thesis examines the field of recommendation programs as an acquisition tool in companies. Given the strength of personal recommendations and the possibilities of stimulating existing customers to spread such references through formalized programs, it is a method which is currently used for extending customer base by many companies. In the theoretical part, the thesis focuses on the nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: Karel Koliš
- Oponent: Marián Kolesár
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Telefonní akvizice B2B zákazníků
Marie Ligocká -
Akvizice zákazníků v moderním prostředí
Sebastian Rod -
Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
Pavel Martinovský -
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová