Jan Chvojka

Diplomová práce

Doporučující programy jako nástroj rozšiřování zákaznické báze

Recommendation programs as a customer acquisition tool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu doporučujících programů a jejich uplatněním jako akvizičního nástroje ve firmách. Vzhledem k síle osobních doporučení a možnostem stimulování stávajících zákazníků k šíření takových doporučení právě formalizovanými programy se jedná o metodu, kterou k rozšiřování zákaznické základny využívá v současné době řada společností. V teoretické části se práce …více
Abstract:
The diploma thesis examines the field of recommendation programs as an acquisition tool in companies. Given the strength of personal recommendations and the possibilities of stimulating existing customers to spread such references through formalized programs, it is a method which is currently used for extending customer base by many companies. In the theoretical part, the thesis focuses on the nature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedoucí: Karel Koliš
  • Oponent: Marián Kolesár

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71909

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma