Management in wartime (Ukrainian businesses) – Kateryna Efros
Kateryna Efros
Diplomová práce
Management in wartime (Ukrainian businesses)
Management in wartime (Ukrainian businesses)
Anotace:
This master's thesis explores the management strategies, employee well-being practices, and organizational resilience of Ukrainian businesses operating during wartime. By combining theoretical foundations with practical insights from interviews with CEOs and managers from various industries, the study provides a comprehensive understanding of the challenges faced by these companies and the adaptations …víceAbstract:
This master's thesis explores the management strategies, employee well-being practices, and organizational resilience of Ukrainian businesses operating during wartime. By combining theoretical foundations with practical insights from interviews with CEOs and managers from various industries, the study provides a comprehensive understanding of the challenges faced by these companies and the adaptations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Stanislav Háša
- Oponent: David Anthony Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok -
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Crisis management in financial institutions.
Agnaey Manappully Vijay -
Traducción comentada del espa\~{n}ol al checo de un texto especializado en ciencias sociales: Algo más que una crisis financiera y económica, una crisis ética
Monika BURIANOVÁ -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich