Výběrové šetření turistické poptávky (rodiny s dětmi) – Nikola Farkašová
Nikola Farkašová
Bakalářská práce
Výběrové šetření turistické poptávky (rodiny s dětmi)
Survey of tourist demand (families with children)
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Výběrové šetření turistické poptávky (rodiny s dětmi)“ je identifikace spotřebitelských preferencí vybraného segmentu, zkoumání rozhodovacího procesu rodin s dětmi a jejich plánování ve vztahu k rodinné dovolené. Posledním zkoumaným jevem je chování segmentu v destinaci. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož analýza spolu s teoretickými poznatky udává ucelený obraz …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Survey of tourist demand (families with children)” is to identify consumers’ preferences for selected segment, examine a decision process of families with children and their process of planning their family vacation. Last researched topic is family tourist behavior. A part of this thesis is a survey of which analysis together with theoretical knowledge gives a complex …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wtn6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Krajíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková