Přímý prodej jako alternativa nabídky – Ekaterina Vislousova
Ekaterina Vislousova
Bakalářská práce
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Direct selling as an alternative supply
Anotace:
První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.Abstract:
Direct selling - definition, multilevel marketing. Direct selling in companies, direct selling strategies and techniques. Direcst selling in use: Avon Cosmetics, Inc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Výuka multilevel marketingu na středních odborných školách
Michaela Knytlová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Přímý prodej
Martin Tuček -
Etický kodex sociálních pracovníků v ČR a jeho využití v praxi
Martin Budek -
Etika a etický kodex v činnosti územních samospráv
Naděžda Ormaniecová -
Etický kodex, jeho význam v prostředí Policie České republiky
Markéta Ambrožová -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi