Ekaterina Vislousova

Bakalářská práce

Přímý prodej jako alternativa nabídky

Direct selling as an alternative supply
Anotace:
První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.
Abstract:
Direct selling - definition, multilevel marketing. Direct selling in companies, direct selling strategies and techniques. Direcst selling in use: Avon Cosmetics, Inc.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
  • Vedoucí: Lenka Turnerová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15607

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod